Monday, 22 February 2010

Testimoni







*ihsan cni4u.com*

2 comments:

Aina said...

testimoni rudy sendiri ada tak?

Amirudy Mazlan said...

kalo guna untuk diri sendiri tu, takde lg. Sbb masa Young Intelmax ni mula2 diperkenalkan tahun 2005 ari tu, saya dah pun 'pencen' drpd bergelar seorg pelajar sekolah..heh.. So, sempat jadi tukang promote je :-)

Kalo keluarga terdekat pulak, adik perempuan saya merupakan pengguna tetap produk ni. Dia mengamalkan pengambilan Young Intelmax sepanjang 3 tahun menuntut sebagai pelatih jururawat kat sebuah kolej di KB ni (tiba2 lak jadi ayat surat kaba :-) ). Grad tahun 2010.

Bila saya tanya apa beza bila dia makan Young Intelmax ni, dia cakap, bila study mudah ingat dan tak cepat mengantuk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...